Retourbeleid

Bij TrendingArt wordt 100% van de artikelen pas geproduceerd nadat je een bestelling hebt geplaatst. Wij produceren speciaal voor u!

Herroepingsrecht

U dient de goederen aan ons te retourneren binnen 14 dagen vanaf de dag waarop u besluit de overeenkomst te herroepen. U bent op tijd als u de goederen retourneert voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Het is belangrijk dat we het product in goede staat van je terugkrijgen (zie hieronder hoe je kunt retourneren).

In het geval van een defect of beschadigd artikel ontvangen wij graag eerst één of meerdere foto’s per e-mail waarop wij dit kunnen beoordelen. Neem in dat geval altijd eerst contact op met onze klantenservice.

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de volgende overeenkomsten:

Overeenkomsten voor de levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde goederen, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een bepaalde persoon bestemd zijn.

Informatie over Retourneren

Bij herroeping van de koopovereenkomst zijn de kosten van retourzending voor rekening van de klant. U moet uw product op de volgende manier retourneren:

Het product dient deugdelijk verpakt te zijn in de originele verpakking. U dient het product opnieuw te verpakken zoals u het heeft ontvangen. Alleen op deze manier kunnen de producten goed verzonden worden.

Het product dient uiteraard onbeschadigd en ongebruikt te zijn. Als wij constateren dat een product beschadigd of gebruikt is, kunnen wij de retour/annulering niet in behandeling nemen.

U betaalt zelf de retourkosten voor het retourneren. Het adres waar de retourzending naar toe gestuurd kan worden, ontvang je nadat je de herroeping hebt gemeld.

Zorg zelf voor een retourbewijs.

Het niet naleven van deze instructie kan ertoe leiden dat het product beschadigd bij ons aankomt, in welk geval we de retour niet kunnen verwerken en u geen geld terug kunnen geven. Bij het retourneren ben je zelf verantwoordelijk voor een retourbewijs. Bij een retourzending die zoek is geraakt, zullen wij altijd om een ​​bewijs van retourzending vragen. Dit hebben wij volgens de wet nodig om de retour/annulering te kunnen afhandelen.